Terugblik op de sector ‘health’

Health…

Het eerste blok van het eerste jaar van mijn nieuwe studie. Het was nou niet de sector waarvoor ik deze opleiding heb gekozen, maargoed, ik moest er toch aan beginnen.

Niet alleen de sector was nieuw voor mij, ook de hele opleiding, de mensen, omgeving etcetera. Ik had natuurlijk wel een idee bij de sector ‘health’, maar toch wist ik niet zo heel goed wat ik ervan moest verwachten.

 Wat heb ik allemaal gedaan in deze 5 weken?

Ik heb onder andere theorielessen gehad over gezondheid, maar ook praktijklessen. Zo heb ik ook les gehad in trendwatching en marktonderzoek. Daarnaast moest ik ook gaan coolhunten. Dit was een heel nieuw begrip voor mij, maar wel een leuke nieuwe ervaring.

Daarnaast kreeg ik ook mijn eerste beroepsproduct. Ik moest een trendrapport schrijven voor psychologenpraktijk Vugt.

Dit ging eigenlijk best goed. Ik was tevreden met het eindresultaat en nog belangrijker, de opdrachtgever was tevreden.

Ook ben ik op tweedaagse training geweest. Deze training stond helemaal in het thema ‘creativiteit’. Mijn creatief denken en creatieve houding. Met twee klassen uit het eerste jaar gingen we naar een klein dorpje in de buurt van Eindhoven. Hier verbleven we twee dagen om allerlei trainingen te ondergaan.

Na een tentamen te hebben gemaakt over dit blok en een reflectieverslag te hebben geschreven had ik al helemaal zin in het volgende blok, leisure!

                                                                                                                                                                                                                        Creatieve tweedaagse
,

  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

