Terugblik op de sector ‘Human movement’

Human movement

Zo, na al een heel jaar hard werken eindelijk het laatste blok! Human movement… bah, sporten! Dat was mijn eerste gedachte. Dit blok was denk ik wel het blok waar ik het meeste tegenop zag. Dit ga ik toch nooit kiezen, vind ik toch niet leuk.

Achteraf is het me echt 100% meegevallen. Human movement is helemaal niet alleen maar sport, het is veel meer dan dat!

Tijdens dit blok heb ik samen met mijn projectgroepje de opdracht gekregen om een conceptversterking te maken voor Fitland. Hierbij kregen we de doelgroep traditionele. Pff, wat een klus was dat zeg! Maar uiteindelijk hebben we er toch iets moois van kunnen maken.

Natuurlijk moesten we tijdens dit blok ook zelf in beweging komen. Daarom hebben we een sportdag gehad en hebben we elke week 2 uur praktijk gehad. Dit betekende dus weer mijn sportkleren mee naar school en de gymzaal in! Ik heb veel spierpijn gehad, maar ook ontzettend veel plezier!

Het was wel een blok van veel stress. Deze keer moesten we namelijk niet alleen weer een project maken, tentamen leren en reflectieverslag schrijven. Daarnaast hadden we ook nog een extra opdracht die we moesten uitvoeren en een assessment voor te bereiden! Het was dus hard werken!

Maar nu eindelijk terwijl heel Nederland al vakantie heeft, kan ik ook (bijna) zeggen dat ik vakantie heb!

  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

