Start van jaar 2 @ international lifestyle studies

School is weer begonnen, dus ook weer tijd om mijn blog up to date te houden. Ik zal van nu af aan elke week twee posts uploaden. Deze zullen gerelateerd zijn aan mijn studie.
Het eerste blok van 10 weken zal bestaan uit de sectoren appearance & living. Wat u onder andere tegen zult komen zijn (net zoals vorig jaar) coolhunts. Ook dit gebeurt weer in het Engels en omdat Engels niet mijn sterkste punt is, bied ik nu alvast mijn excuses aan voor de fouten die er in gaan staan.

Veel lees plezier!

  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

